Mluvíme-li o reklamním textilu, myslíme tím veškeré textilní předměty s potiskem, či šikovnou výšivkou, které sjednocují tým, nesou logo, nebo šíří jméno naší firmy do světa. Využití reklamního textilu je omezeno pouze naší fantazií, a je to skvělý způsob investice pro firmy, kluby, či zájmové skupiny.
Trička
V odvětví reklamního textilu nejčastěji narazíme na reklamní trička. Proč? Jelikož se jedná o nejčastěji využívaný a univerzální kus oděvu, kdy se logo vyskytuje skutečně na viditelném místě. Tato trička pak často využívají například sportovní kluby, jejichž kolektiv by měl být oděn do stejného dresu, nebo jako dárek zaměstnancům. Logo pak lze natisknout například na hruď, záda, či na rukáv. Kromě tištěné formy lze nechat logo i vyšít, aby bylo trvalejší.
Legíny
Tento kousek reklamního textilu je určen především pro ženy, a jeho využití je nejčastější v dámských sportovních klubech, mateřských skupinách, či tančeních kroužcích.
Ručníky a osušky
Mezi důležitý reklamní textil se pak řadí i reklamní ručníky, které se používají díky vyšitému logu například v hotelech, či na pracovištích. Nejsou však ani špatným vánočním dárkem pro zaměstnance, a kosmetické firmy je mohou používat jako reklamní dárky na různých veletrzích, kde reprezentují svoji kosmetiku. Jejich využití se najde i v různých masážních salonech, kadeřnictvích, a v kosmetických studiích.
Mikiny
Reklamní mikiny jsou pak využívány nejčastěji při různých akcích pořádaných ve venkovním prostředí v době, kdy počasí nesvědčí pouhému nošení trička. Může se jednat o nejrůznější benefitní akce s letáčky, běžecké závody, zábavné venkovní programy spojené s přírodou, nebo třeba soutěže.
Šátky
Šátky s logem se pak využívají nejen jako skvělý módní doplněk, ale rovněž jako propagace módní značky, zdobí se jimi uniformy prodavaček parfémů a kosmetiky, prodávají se za účelem charitativního výtěžku, nebo věnují zaměstnancům jako hromadný dárek.